23948sdkhjf
Min konto
Logg inn
Kjøp
Kjøp tilgang
Min konto
Logg inn
Kjøp
Kjøp tilgang
{{ option.name }}
{{ option.name }}
{{ child.name }}
Meld deg på nyhetsbrevet
Min leseliste
{{ option.name }}
{{ option.name }}
{{ child.name }}
{{ window.visitor.person.name }}
{{ window.visitor.member.name }}
+{{ window.visitor.person.members.length - 1 }}
{{ member.name }}
Bedriftsprofil
Innstillinger
Logg ut
{{ option.name }}
{{ option.name }}
{{ child.name }}
Meld deg på nyhetsbrevet
Min leseliste
{{ option.name }}
Logg inn eller opprett for å lagre artikler
Få tilgang til alt innhold på PlastForum
Kjøp tilgang
Allerede medlem?
Logg inn
OSLOFJORDEN
Aktivitetsstøtte:
– Vi redder Oslofjorden
Det er funnet store mengder isopor i Oslofjorden
Mikroplast fra bildekk forurenser Oslofjorden
Akerøya-stranda i Ytre Hvaler nasjonalpark er en versting i Europa
Flytende paviljong skal oppmuntre til sortering av plast
Ingen tysk påtale etter pellets-utslipp i Nordsjøen
Plastpiratene vil rydde alle kaianlegg i Oslofjorden
Banebrytende autonom drone skal holde Oslofjorden ren for plast
Alt gikk galt med slepet – forurenset Oslofjorden med isopor
165 millioner plastkuler er fjernet fra norske strender
Alle plastpelletsene lar seg ikke rydde opp
Trillioner av plastpellets skal samles opp
Vil ta måneder å rydde opp
Plast medvirkende årsak til tapt dyreliv i fjorden
Kystverket ønsker tips fra publikum
Kystverket skal lede arbeidet med opprydding av plastpellets
Vil fjerne alle plastpelletsene
Plastpellets-mysteriet trolig oppklart
Politiet overtar pellets-etterforskning
Overvåkingsfly i kampen mot plastpellets
Nærmere en løsning på plastpelletsutslippet i Oslofjorden
Brødr. Aa bygger elferge til Oslo
Andre Nordiske Medier
Store stålkonstruksjoner på vei fra Aker Solutions Egersund
OTD: Optimisme for norsk kontinentalsokkel
Haaland Tynnplate AS blir til Haaland Industri AS
Lascentrum Norge med Hyundai Welding
Optimale resultater uten programmeringskunnska
Koike introduserer fiberlaserskjæremaskin
Styreleder i Bertelsen & Garpestad mener selskapet er tilbake i rute
Kommentar: Totalvekt og rekkevidde har blitt unnskyldninger for å vente
Tungtransport: Fabrikkbygd 10x4-chassis for 52 tonn teknisk totalvekt
BREAKING
{{ article.headline }}
Send
Lukk
0.191
|
instance-web01