23948sdkhjf
Logg inn eller opprett et abonnement for å lagre artikler
Få tilgang til alt innhold på PlastForum
Annonse
Annonse

Vangby solgt til svenske OptiGroup

Danske Vangby AS, som leverer pakkemaskiner til strekkfolier og krympeplast, er solgt til svenske OptiGroup.
Annonse

Det skriver danske plastforum.dk. Oppkjøpet er OptiGorups første møte med det danske markedet, og er en del av en strategi for å bedre virksomhetens tilstedeværelse i Norden. Sånn sett har den svenske gruppen også nylig kjøpt virksomheter i Sverige, Finland og i Nederland.

Annonse

Dette går fram av en melding fra OptiGroup på Linkedin.

- Jeg startet forretningen for 27 år siden på et loft i Holme Olstrup. Siden er virksomheten vokst og blitt en stor aktør på det danske og svenske markedet innen pakkemaskiner og emballasje. Å gå inn i OptiGroup er det rette valget for oss. Organisasjonskulturen passer godt til oss og gir os mulighet til å vokse og utvikle oss videre, sier Jakob Vangby, direktør og stifter af Vangby.

Annonse

Etter oppkjøpet fortsetter Vangby under det danske navnet.

Annonse
Annonse
Annonse

Kilde: plastforum.dk

Annonse Annonse
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|