23948sdkhjf
Del siden
Sponsored content

Fokus på kvalitet og drift, ACT Servicesenter styrker teamet!

Det er med glede vi informerer om at Ronnie Børresen er ansatt som vår nye servicekoordinator og vil være ansvarlig for koordinering av serviceavdelingen. Fremover er det Ronnie du møter når du ringer ACT Servicesenter på 63 94 61 01.

Ronnie har tidligere arbeidet med planlegging av serviceoppdrag, og han har erfaring fra vår bransje. Dette kommer godt med, og allerede etter et par uker er Ronnie godt i gang, og vi håper dere kunder også opplever forbedringen.

Krysningspunktet hardware og software 
I tillegg til Ronnie, fikk vi for en stund siden med oss Anders Østli (servicetekniker) og Vegard Thorvaldsen (softwareutvikler). Begge er godt innarbeidet allerede, og de har begge en bakgrunn som tilfører verdifull kompetanse til avdelingene sine, og dermed bedre løsninger til dere som kunde.  

Vi har samlet sett et team av høyt kvalifiserte teknikere som er trent i å identifisere og løse komplekse oppgaver knyttet til alle typer merking i industrien. Våre teknikere er sertifisert i installasjon, reparasjon og service av blekkstråleskrivere (CIJ, IJ, HP etc), folieskrivere (TTO), merkelasere, automatisk etikettering og enkel automatisk palletering (LogiPallet). De fleste installasjonene ACT Logimark leverer innebærer at merkeutstyr skal kommunisere med bedriftens ERP-/MES-system. Vi har derfor fokus på at teknikerne skal kunne sette opp LogiFlow (vår mellomvare) ved installasjon, og å kunne utføre enkel feilsøking i kommunikasjonen.
 
ACT Servicesenter tilbyr opplæring av operatører
Operatørenes kompetanse og forståelse for utstyret de betjener, er nøkkelfaktorer for en problemfri merkehverdag. Vi tilbyr alltid grundig opplæring av alle som skal betjene utstyret vi leverer, og anbefaler alle kunder å ha relevant personell tilgjengelig når våre teknikere installerer. Dette for å sikre at vi får overført kunnskap, og at operatørene selv kan stille sine spørsmål direkte til tekniker. 

Driftsavtale
Som et ledd i ACT Servicesenters arbeid med å sikre optimal driftstid til lavest mulig driftskostnader for våre kunder, har vi utviklet ACT Driftsavtale. ACT Driftsavtale setter bedriften i stand til å budsjettere eksakte kostnader forbundet med utstyret som er levert. 

ACT Logimark AS
Industrivegen 9
2069 JESSHEIM
Ullensaker
Norge

Kontaktperson

Anne Tove Håveødegård
Markedssjef
anne.tove.haveodegard@act-gruppen.com

Send til en kollega

0.035